fridakarlsson

Lucia

Kategori:

Det roligaste jag gjort på ett tag skulle jag tro. Lucia i domkyrkan, så sjukt mäktigt!!! Lätt värt alla timmars övning och att vi var uppe så sjukt tidigt på morgonen. På bilderna finns allt från min och Stinas frukost till häng på condeco med en nyfunnen vän.

Iallafall, vi samlades i domkyrkan klockan 6 på morgonen, hade föreställning vid 7 och 8. Efter det hade vi paus till 4. Så jag och Stina hängde på treorna och bowlade. Sjukt kul! Och jag överraskade mig själv med att komma trea av 8 pers!!!
Vi drog och åt på royal thai och hängde på musikbörsen. Sen placerade vi oss på condeco i cirka 2 timmar och där kom även Felix Adam och Edvin och slog sig ner. På kvällen hade vi fyra föreställningar till. Grym dag med världens finaste människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: