fridakarlsson

love life

Kategori: Allmänt

vet ni? igår cyklade hela min klass.
eller ja, hela arbetslaget, 4 klasser då.
vi cyklade ut i skogen typ och tältade.
haha, det var faktiskt ganska mysigt faktiskt.
det var vi två 9ior o två 7or
ärligt talat, det blev bättre än jag trodde.
mina smågrabbar var hur gulliga som helst.
eller helt idiotiska ;)
jag pratade med gabriel igen igår, vi snackade lite om en kompis jag har..
o så började smågrabbarna från 7an hålla på o springa runt o skrika
att jag och gabriel är tsm osv, men nej.
dom slutade ju inte heller, visst det var lite kul.
men stackars gabriel, han hör hur cirka 10 pers springer fram till mig o gapar hela tiden. haha
anyway, efter ett bra tag när vi skulle sova gick jag och nattade grabbarna
3 små 7or som är urgulliga, haha var i deras tält o pysslade om dom och berättade nattsagor.
gullepluttar.
snart ska jag iväg och döma match, blää.
tycker inte om det :(
det kommer nog lite bilder någon gång kanske, hahah.
när jag har laddat in dom från kameran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: