fridakarlsson

SANNINGAR

Kategori: Allmänt

1. Jag hatar att gå o lägga mig, men älskar att sova.
2. Jag hatar skräckfilmer, har sett cirka 4 stycken i hela mitt liv. då grät jag typ genom dom...
3. Jag skulle vilja vara kille ibland, för dom verkar ha det så mycket lättare, med både ideal o kompisar osv.
4. Jag är grymt stökig av mig, städar väldigt sällan...
5. Jag är väldigt lat! skjuter alltid upp grejer till nästa dag
6. Jag är farligt mycket tidsoptimist!
7. Jag har svårt för att fästa mig vid bara en person, behöver många runt omkring mig.
8. När jag är ute o går på kvällen, är jag alltid 100% säker på att nån följer efter mig.
9. Jag tror för mycket på folk och är alldeles för naiv.
10. Älskar pasta, mums!
11. Jag älskar att prata, kan inte vara tyst knappt en minut. Fråga mina klasskompisar ;)
12. Skrattar för det mesta väldigt olika, folk tror jag är knäpp!
13. Jag tror på Gud.
14. Jag brukar inte bry mig när folk pratar bakom min rygg, för jag anser att prata skit och prata om en person är två olika saker.
15. Och om nu nån pratar skit kan jag kanske ta åt mig, det beror på vem personen är. Är det nån jag inte känner skiter jag i det, för då är personen tydligen feg som inte vågar lära känna mig på riktigt!
16. Jag är sällskapssjuk!
17. Jag var beroende av godis, nu kan jag äta några bitar sen mår jag illa!
18. Jag älskar mat.
19. Jag är oftast väldigt oseriös till allt.
20. Jag har stora mål o vet vad jag vill.
21. Jag är grymt envis!

jag vet att jag har skrivit ett exakt lika dant inlägg innan, men ja. det blev samma igen ;)


PACKAT O KLART, nu drar vi. ses om tre veckor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: