fridakarlsson

i can do this

Kategori: Allmänt

det här är inte bra, klockan är nästan 12 och jag ska upp senast 6 imon... vet inte om jag sagt det men jag ska på uttagning till estetiska programmet imon. är jätte nervös, för jag har haft ont i halsen idag, så är inte riktigt på topp! den här ska jag iaf köra, plus två till.
diggar verkligen denna, så skön och tonartshöjningen på refrängen är bara så grym.


fick precis detta skrivet till mig oxå, underbara vän. vad har jag gjort för att förtjäna dig? ♥
du är världens bästa, kärlek till dig finis.
nu ska jag iaf stänga av datorn, så vi hörs imon så får vi se hur det gick!

Kommentarer

  • SOIF säger:

    2012-04-10 | 00:06:38
  • SOFIE säger:

    Karman som kör, what goes around comes back around :) Du är MINST lika bra du Frida, och gör som jag skrev så blir det som jag skrev, hihi



    DU KLARAR DET!!



    Loveyoubästa! PUSS

    2012-04-10 | 00:09:14
    Bloggadress: http://sofiewikstrom.devote.se

Kommentera inlägget här: