fridakarlsson

irriterad

Kategori: Allmänt

jag hatar att vara elak, men nu måste jag bara få avreagera mig. HATAR personer som tror dom är över andra, HATAR respektlösa människor som inte förstår att man ska visa respekt mot dom på scenen, HATAR att folk är så jäkla föredömande och tror att dom kan säga vad som helst. 

behöver jag säga att jag har en dålig dag? eller nu ljuger jag lite, har faktiskt haft en väldigt bra kväll, repet gick as bra!!! men jag blev så trött i skolan idag på alla jävla ungjävlar överallt. VISA LITE RESPEKT VAFAN!

jag blir galen på personer som tror dom är bäst, som tror dom kan bete sig och säga precis vad som helst. det är så fucking inte okej. orkar inte, nästa gång någon håller på o skryter ska jag fan käfta imot. PALLAR inte sån här skit längre, ååhå. grejen är att folk inte har någon bra syn på allt, man ska va ärlig, men inte så att man är elak. det finns en viss gräns där. OCH det finns folk som allvarligt tror att dom äger hela skolan, hatar det. USCH, andas frida.... andaaaaas.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: