fridakarlsson

Sofie Wikström

Kategori: Allmänt

även fast klockan är alldeles för mycket känner jag att jag bara vill hissa min underbara vän Sofie. hon är grym, helt klart. vi bor inte så långt ifrån varandra, så ibland är vi ute och går små rundor. älskar det, då pratar vi om allt och absolut ingenting! hon är en av dom som vet precis allt om mig, vilket oftast är skönt! det är oxå hon som stöttar mig, peppar mig och är allmänt go. hennes skratt gör mig glad. vi är bäst på att göra saker vi inte får, sofie förstår ;) busigt.. Sofie är helt enkelt bäst, vi har haft våra tvister, vi har haft de tillfällen vi inte tyckt om varann. men det är inte förän nu senaste året vi verkligen kommit varann nära. i'm glad.
jag diggar dig bruden. LOVE
haha här är när vi åker buss till skolan och fick för oss att fika på vägen!! sjukt konstigt
pic.twitter.com/NkTZg39d
underbara vän. hoppas du ser detta nu!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: