fridakarlsson

standing straight, just because i can.

Kategori: Allmänt

påsklov är amazing!
i måndags var jag barnvakt åt mina kusiner, och sen på kvällen drog jag till mina vänner och sov i husvagn. i tisdags var jag med mina kusiner en stund och sen tränade jag fotboll på kvällen. i onsdags, alltså igår, var jag i stan med lina o lollo, kollade på hungergames, den var faktiskt bra! sen mötte jag upp emma och gick till hennes kompis fridas lägenhet. var där en stund, sen drog jag med emma hem och sov där. IDAG, vaknade jag upp hos emma sjöng för hennes pappa, haha. sen drog vi upp till mormor o morfar och passade mina småkusiner i ungefär en timme. nu är jag hemma och ska snart dra iväg till en kompis, ikväll blir det festligheter! woho.


nu måste jag packa, ösch. haha, vi hörs!
fuck yeah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: