fridakarlsson

VÅRSHOWEN 2012

Kategori: Allmänt

har haft 5 riktigt grymma konserter med världens härligaste gäng. Vissa kan få lite extra pluspoäng i kanten för att ha visat en annan, grym, sida för mig! Vill dock hålla det lite för mig själv. Iallafall, det har gått kanon! Nog den bästa konserten jag har medverkat i hitills, pappa har filmat allt, så jag har det sparat, hehe!
här kommer en del bilder, både från scenen och bakom!
don't stop believing och you raise me up - klänningarna!!! fattar ni vilket jobb det var bakom dessa? de var för små för i princip alla, så vi har sytt ut dom och hållt på. sen var det en och annan klänning som sprack under tiden.. Men, så jäkla fina var vi!!
rock you like a hurricane
price tag
i logerna - mikis o becca
jag, cajsa, william och amanda
cajsa och jag i "Oops i did it again" kläderna
amanda
cajsa
en frida
hanna
fina amanda
william och hanna
hanna, cajsa, carl och victor bland logerna
amanda
fina cajsa och jag i logen
__________________________________________________________________________________________
har haft så jädra kul tillsammans med detta gäng. Emma ska skicka mer bilder från scenen när hon hade tid! Så då kanske det kommer ett antal bilder till!

TACK till alla fina som varit med och jobbat på detta, ni är bäst. Vi ses till jul, hehe :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: