fridakarlsson

second chances

Kategori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

resten av min helg. i söndags åkte vi till ikea och införskaffade massa grejer till mitt rum. 
nya matta, lite skåpsdörrar, massa ljus och gardiner osv. Lyckades montera upp allt själv utom gardinerna, så det ska pappa hjälpa mig med. Lampan på bilden där uppe fick jag iaf med mig hem, och är totalnöjd! Den har varit min drömlampa enda sen jag spelade sims 2 ikea när jag var yngre. Äntligen fick jag med mig den hem! 

Sov hos emma söndag till måndag och pluggade och hälsade på wilma och lite sådär. Efter skolan var jag på stan med johan och gustav en stund, redde ut endel missförstånd osååå. Sen mötte jag upp min syster och mamma och hängde med dom en stund oxå. kollade lite skor bl.a. till min syster yster. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: