fridakarlsson

Helg

Kategori:

fredag. 

adam och felix lekte med min mobil i skolan, goa killar.

mormor och morfar hämtade mig efter skolan och vi åkte på lite fredagsfika. super mys!



på kvällen blev det estetfest, och jag måste säga att estetfester är det roligaste!
för under hela kvällen hördes det piano eller gitarr spelande från olika håll. det var aldrig tyst en sekund!
nelly stina emma och jag kom hem halv 6 på morgonen och somnade efter lite småprat. så där som det ska va!
vi vaknade dock försent för julkalendern... istället satte vi oss vid frukostbordet och pratade om kvällen. mycket att reda ut, tror vi alla vaknade upp med lite ångest. filmer och kort som man inte vill ska finnas, o herregud!

RIGHT NOW sitter jag med min mössa framför min ljusstake som jag bara vill tända nuuuuu, men måste vänta tills imon... hard times frida, ikväll har jag egentligen lovat att va med alma, men får se hur mycket jag orkar! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: