fridakarlsson

visste du att...

Kategori: Allmänt

- jag får panik varje gång jag ska sova. det är sjukt, hatar att gå och lägga mig. vet inte varför!
- jag hatar skräckfilmer, det är det värsta som finns.
- jag tror på gud.
- jag städar sällan, tycker det är ganska överskattat...
- jag är förbannat lat!
- jag tror alltid att jag har mer tid än jag har, kommer oftast försent!
- jag är väldigt social, älskar folk!!
- jag har få bästa vänner som jag verkligen litar på, men jag visar det allt för sällan för dem.
- jag tar tyvärr ofta folk för givet.


punkt ett är just nu mitt problem. jag drar alltid ut på det så sjukt länge, kan lägga mig i sängen vid 10. men sen tar jag datorn och då är klockan helt plötsligt 12. som nu!
jag tycker inte om själva grejen att "gå o lägga mig"
så, well that's the problem.

men nu måste jag sova, upp halv 8 imon o käka frukost!
det ska bli kaaaanon väder imon, så då ska jag åka för full rulle.
godnatt :]


sjukt mysig låt, försöker somna till denna nu.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: