fridakarlsson

Avreagerar mig

Kategori:

Jag är arg. Så jävla arg så det är sjukt. Vill inte nämna namn för det finns en chans att de som det handlar om kommer läsa detta, men wtf. Det finns fan sjuka personer i världen, folk som man trodde var ens bästa vänner sviker en så mycket så det är rent ut sagt äckligt. Jag är glad att vi inte umgås mer, för jag mår bättre utan ert jävla beteende. Är så sjukt lycklig att jag har hittat bättre folk än er, folk som faktiskt uppskattar mig och inte tror att jag bara finns där när det passar er. Jag har bättre personer runt mig nu, och de jag har pratat med har bekräftat det jag redan tänkt på länge. Ni förtjänar inte mig längre, för så som ni ha betett er, det är inte okej. Så nu säger jag bara FUCK you. Hoppas ni får det bra, för jag kommer inte lägga en tanke på er längre :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: