fridakarlsson

keep goingg

Kategori: Allmänt

Hallåja! Just nu sitter lillgrabben och kollar på film så jag smet till datorn en liten stund. Vi har hunnit med mycket de senaste dagarna, vi har lekt med dublo och klossar, bakat, lekt i sandlådan, plockat äpplen och massvis med jordgubbar och kollar på flera olika traktorfilmer. Jag har oxå lärt mig hur det går till på en soptipp och en rivningsplats, för det har Ville filmer om, jag somnade däremot under filmen om racerbanan så det missade jag ;)

snart kommer Villes mamma och hämtar honom, och sen har jag inte en aning om vad vi ska hitta på ikväll. Antagligen kolla på någon film eller något, sova hyfsat tidigt iallfall...
Eftersom min mobil är död så ska jag ta den vanliga telefonen och ringa till mamma sen, pallar inte :( men jag har faktiskt klarat mig galant än så länge! HOHO, nu ska jag gå och kolla på filmen om en comprima!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: