fridakarlsson

Gullbrannagården 2012 - BILDBOMB

Kategori: Allmänt

HÄR kommer bilderna från helgen, eller ja endel av dom! har sjukt många, men alla kommer inte komma upp här. de flesta ska jag skicka iväg till helena så att kyrkan får dom. NJUT

elin, jag och pontus fjollade oss lite medans vi väntade på att konfirmanderna skulle komma till våran station.

den här bilden tycker jag faktiskt är väldigt rolig, ser lika förvånad ut som jag faktiskt var när elin tog bilden. 
elin och hennes små kommentarer säger jag bara ;)



lek med konfirmanderna - oscar och simon


sofie blev mördad!!!!


städning på söndagen


den här helgen har varit så sjukt bra, har haft det extremt roligt! tackar alla konfirmander, ungdomsledare och ledare för det. nästa läger blir i augusti, och jag är redan taggad för det, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: