fridakarlsson

tell me im a screwed up mess

Kategori: Allmänt

lördag lördag lördag, fina lördag.
har varit iväg och spelat match, i snöoväder?! gick faktiskt väligt bra, vi vann med 6-0. min insats var nog ganska bra med, även fast jag inte tränat på två veckor... har match imon igen, fast med mitt lag. vi ska iväg till vrigstad, sjukt långt iväg. så hela dagen kommer spenderas så.

ikväll kommer min faster hit och då ska jag mysa i soffan hela kvällen. ska nog till kyrkan halv 9, men vi får se!

igår, fredag. hade en jäkligt bra kväll. kom till alma vid halv 6, fixade oss och drog oss bortåt mot en fest för vår vän george. det var sjukt kul, vissa fick i sig lite mycket... men överlag var det kanon kul! trodde inte det skulle bli så kul, och jag träffade både nya och gamla vänner som jag hade kul med hela kvällen. lärde känna nya sidor av personer, känns så himla bra. och nu är jag taggad till nästa helg som kaaanske spenderas med sofie och evelina. vi får se hur det blir!

nu ska jag hoppa in i duschen, och sen vet jag inte vad som händer. lär ligga i sängen en stund..
SÅ SKÖNT!

tumblr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: