fridakarlsson

i put my faith in you, and you just threw it away

Kategori: Allmänt

dagen har varit hyffsad, har varit så trött så jag nästan somnat fleeera gånger.
jag har insett att jag älskar måndagar, eller iallafall när jag kommer hem från skolan, för då har jag absolut ingenting o göra på hela kvällen! kan lixom bara chilla gärnet, mysigt.


det blev lite plugg idag, och mycket tid tillbringades i min säng, hehe. jag var även ute och tvättade båda bilarna med min bror. eftersom han nu är 18 så har han oxå lite ansvar för dom så att dom är rena. jag hjälpte honom för att skaffa lite fjäsk poäng hos mina föräldrar, (poäääääng) och för att jag faktiskt tycker det är jävligt roligt!

efter att vi tvättat fick jag faktiskt köra för första gången i mitt liv, haha! andreas tyckte jag skulle lära mig att backa nu innan jag ska börja övningsköra... det gick hyffsat, men gahd vad kul det var!!! sjukt svårt med, eller ah koppling hit o koppling dit blabla. 

nu ska jag sätta på en film, och sen blir det sova tidigt ikväll! HA DET BRA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: