fridakarlsson

i'm not that naive

Kategori: Allmänt

en liten snabb uppdatering bara. igår var ju jag och emma o kollade på gabriel. satan vad duktig han var, helt sjukt. är så stolt över honom! jag kom hem vid 11 och gick och la mig ganska direkt. 

nu sitter jag ute med datorn och ska försöka ge mig på ett flersidigt arbete inom hkkn. det kommer inte gå så bra, för det ska vara klart på tisdag. men jag ska ge mig fan på att få det klart! jag började vid 12 ungefär, men så helt plötsligt kommer grannens hund och springer runt i trädgården. liten valp var det med, och jag blev lite orolig för springer den bort ännu längre är det kört för stackarn. så jag halvt jagade den runt i trädgården och fick tillslut fatt på henne. så nu har jag varit borta med henne hos grannen så hon inte försvinner helt. duktig chey här!

nu ska jag fortsätta, måste bli klar innan 5 för sen har jag match. yey, heja mig...
bild på blomman och kortet lille gabbe fick av oss igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: