fridakarlsson

Lisebergsbilder 2012

Kategori: Allmänt

sofie och kaninernaaaa
the happy family, sofie, emil och homer
vi typ ägde fett
käka glassss
soffii och jag på toan medans ellen står bakom oss och torkar sina shorts under handtorken ;)

vi hade det kanon kul hela dagen, plus i kanten var att det var fint väder med! kan stolt säga att jag åkte alla "stora" karuseller, alltså inte barnkarusellerna. åkte till och med atmosfear, men fan vilken panik jag hade uppe i luften!

tack alla fina som gjorde dagen kanon!!!


måste bara dela med mig av denna extremt roliga konversation vi hade med en grabb från gbg
sofie: heter du glenn?
filip: nej
sofie: frida han hette inte glenn
frida: fan med.
filip: haha min pappa heter faktiskt glenn, och jag heter glenn i andra namn...
frida och sofie: *dör*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: