fridakarlsson

nöjd

Kategori: Allmänt

har inte varit någon vidare uppdatering idag eftersom så fort jag kom hem satte jag mig med hemkunskapsarbetet. åkte iväg en timme och repade och sen fortsatte jag, detta resulterade till att jag är klar!!! känns så jädra gott!
det blev 8 sidor för min del, och sjukt nöjd är jag.
nästa grej jag ska ge mig på är konst historian och ett tema arbete inom bilden, det blir av imorgon har jag tänkt!
anyway, imon kommer jag nog inte blogga alls, för direkt när jag kommer hem måste jag ta tag i plugget, o sen halv 6 drar jag iväg med alla 9or ut till gemla för att dansa bugg, treeevlans. kommer hem hyffsat i tid, men då ska jag sova. 
hela onsdagen är jag iväg på lisebeeeeerg!!!!!! så jävla kul :D

så jag får se om det kommer upp ett inlägg imon, annars så blir det på fredag!
KLOCKREN
stfuzac:  triiiied

Kommentarer


Kommentera inlägget här: