fridakarlsson

nothing to lose.

Kategori: Allmänt

ÄLSKAR FREDAGAR!
dagen idag har varit sjukt chill i skolan, två pass ws, slöjd och sen 1 och 20 minuters lunch. jag, demi och ebba var hemma hos demi och åt pommes, fetaaaaa. sen hade vi dans med nån Sara, vilket faktiskt var sjukt roligt! 
sen var vi bara på engelskan i tio minuter och gjorde ett glosförhör, efter det vart det raka vägen hem. S-K-Ö-N-T!


nu sitter jag i min säng och tar det lugnt, ska snart ner och käka lite och sen måste jag packa. jag ska vara med 97orna och spela match ikväll, ganska taggad faktiskt! kommer säkert bli bra, efter matchen ska jag bara vara hemma tror jag. almis ville att jag skulle svänga förbi georges "fest" en stund, men jag får se om jag orkar!
imon ska jag kolla på vintergruppens konfirmation och på söndag har jag match. YEYE
tre bilder från någon lektion i veckan, loj brud...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: