fridakarlsson

pollenallergi

Kategori: Allmänt

"om det gör dig lycklig, får vi helt enkelt bita ihop och le."
fick reda på en nyhet som inte var helt väntad och som jag och min bror reagerade ganska stort på. men vi biter ihop och klistrar på ett leende för din skull. hoppas bara att du inser vad du ger dig in på.

vi vann förresten matchen igår, nöööjd! idag är det måndag och jag har idag fått reda på att jag är pollenallergiker, vilket förklarar min långdragna förkylning. pallar verkligen inte, men det är skönt att få en förklaring till varför jag mått så dåligt. 

nu ska jag prova lite kläder inför min kusins konfirmation på torsdag, vill ha det klart nu så jag inte får panik då. ikväll ska jag bara ta det lugnt, OCH gå o lägga mig tidigt, eller försöka iallafall... igår gick det inte så bra, halv 2...
bild i repris.

SKÖN LÅT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: