fridakarlsson

second chances

Kategori: Allmänt

konfirmationen blev ungefär som jag väntat mig. det bästa var ju efter när man fick träffa alla kusiner, kusinbarn, fastrar och alla andra släktingar. blir inte så ofta alla samlas annars!

när jag kom hem sen planerade jag att ligga hemma i sängen hela dagen, resten av familjen skulle till mormor och morfar och hjälpa till och flytta en soffa typ. meeeen så kom mamma och sa att jag fick pommes och grillat om jag följde med eftersom morfar hade lagat mat. så då följde jag glatt med!! matvrak!? gott som fan var det, och sen typ möblerade vi om hela nedervåningen, galet vart det!!

har spenderat resten av kvällen framför tvn med hockeyn, dåligt att sverige åkte ut. Kronwall klantade sig rejält där..

jusste, min kväll igår var grym! många fina skratt och jag hade sjukt roligt med mina vänner. det tillkom lite folk under kvällen med, men det var lugna puckar på det! 

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, fullpackad dag imorgon! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: