fridakarlsson

jag bygger upp

Kategori: Allmänt

sitter och kollar på big brother och skrattar ganska gott åt dem, så jädra roliga ibland..
snart ska jag börja fixa mig igen och sen drar jag in till alvesta för att grilla med lite kompisar, mysigt som fan! det bästa är att vi har långhelg nu, woooho. LOVE IT. 

imon ska jag på min kusins konfirmation och på lördag ska antagligen jag och emma och kolla på vår kompis som spelar teater. det är väl det enda jag planerat in i helgen.

nästa vecka kommer äga, har massa roliga saker inplanerade. tillex, liseberg på onsdag :D :D :D
tummen upp för det!
hoppas ni har det fint ikväll, för det har jag planerat att jag ska haaa.
bild som absolut inte hör till, men jag och lollo på ett konfaläger för ett tag sen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    dom där brudarna va riktigt heta::::::

    om du inte har så mycket i helgen kan vi ju ha en stund med varandra babe??



    puss

    /lollooooboooiii

    2012-05-16 | 17:10:51
  • harrysnovell.blogg.se säger:

    Vilken ängel du är tjejen! Jag blir helt rörd :') Hoppas du fortsätter att gilla den. Jag försöker att ta det lugnt :) ÅH vad jag älskar dig! Tack så jättemycket för kommentaren <3

    2012-05-17 | 08:33:41
    Bloggadress: http://harrysnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: