fridakarlsson

Varning för matbilder

Kategori:

Tänkte visa vad jag sysslat med under helgen. 

 

I fredags fikade jag först med musikgänget, standard på fredagar.

Sen kom mandis in till stan och vi fikade på skåres.             

I lördags hade vi tjejmiddag för att fira Felicia. Vi åt pasta och någon kycklinggryta, sjukt gott! Till efterrätt åt vi kiwi, mango och vitchokladmousse med hallon.  

   

Sen sov jag hos Clara och mös med hennes hund Daisy på morgonen                                               

Vi lagade frukost som bestod av bananpannkakor och fil med bär.

                                                             Resten av dagenhar vi pluggat järnet inför historia provet. 

 

                                                                   Och nu sitter vi och äter omelett och sen ska vi nog mysa med en film innan jag beger mig hemåt!  


Hoppas ni haft en fin helg, tackar mina grymma vänner för några sjukt mysiga dagaaar. 

hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: