fridakarlsson

addicted

Kategori: Allmänt

Hej! 

Sitter i soffan med min lilla data och kollar på xfactor, har äntligen börjat få koll på alla knep och knåp med macen så det är gött som attan! Idag har dagen varit sjukt braaa, världens chillaste dag i skolan och sen var jag hos fina Amanda efter skolan, har saknat henne rejält mycket!! Imon har jag lite små grejer inplanerade, så det är gött. Men det kommer bli en lång dag däremot.. Kommer bli trött som attan vid kvällskvisten, men det är sånt jag får ta när jag flänger runt hela tiden.. Har även en håltimme på två timmar imon, men stina och jag planerade att sätta oss i ett rum på norrtull och hänga med en gitarr lite, vi gör det vi är bra på helt enkelt ;)

Nu ska jag bara kolla klart på xfactor och sen är det direkt i säng, är så sjukligt trött! Ska INTE försova mig imon oxå... Haha 4 av 5 gånger förra veckan, helt sjukt....
Nä, tjaaaarååå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: