fridakarlsson

Oct. 07, 2012

Kategori:

Har haft en sjukt mysig helg. I fredags spenderade jag 7 timmar med Emmas hår, haha färgade, satte in löshår och färgade lite till. Tror nog det blev kanon bra! Har inte sett det när hon har fixat det iaf. Vi hade det jätte mysigt och pratade ju samtidigt en hel del om man säger så!

På lördagsmorgonen åkte jag, mamma mina fastrar och mina kusiner till Malmö. Badade i kallbadhus, shoppade en hel del och åt god mat. På lördagen åt jag det godaste jag någonsin ätit, helt sjukt!! Var så himla gott. Lyxrestaurang vettu, bodde på hotell oxå. Och jag fick en dubbelsäng för mig själv, sjukt skönt. Så vi var hemma vid 8 nu ikväll ungefär och så har mamma och jag varit ute och gått en sväng med nu ikväll.

Slänger in lite bilder oxå. Sen blir det förmodligen sängen för min del!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: